مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر به منظور جذب 186 نفر نیروی انسانی مورد نیاز شرکت فرآورده های قند یاسوج، شرکت خدمات مدیریت نظارت تدبیر برتر، اداره کل مالی و سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش دعوت به همکاری می‌نماید.

الف) شرایط عمومی داوطلبان استخدام
1. اعتقاد به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه
2. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
3. شرایط سنی: داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر 26 سال، فوق لیسانس 30 سال و دکترا 36 سال، که با ارائه سابقه مفید و مرتبط حداکثر تا 10 سال برای هر مقطع قابل افزایش خوهد بود.
4. دارا بودن دانش تخصصی، مهارت ها و توانایی های ذهنی و جسمی لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر
5. انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم 
6. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر، روانگردان ها و مسکرات
7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر و سابقه محکومیت کیفری که موجب محرومیت استخدام در دستگاه های دولتی و نهادها باشد.

ب) شرایط اختصاصی
1- عدم اشتغال خویشاوندان در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واحدها و شرکت های تابعه
2- الزام عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام کار در دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار
3- اعضای محترم خانواده های شهدا و ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.
4- در شرایط برابر از نظر صلاحیت‌های تخصصی و عمومی، اولویت استخدام با داوطلبان بومی خواهد بود که استان محل سکونت فعلی آنها با محل جغرافیایی شغل مورد نظر، طی سه سال متوالی اخیر یکسان باشد.
5- كاركنان سابق ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) و شركت هاي تابعه كه به دلايل مختلف مانند اخراج، استعفا و ... از اين مجموعه جدا شده اند، حق ثبت نام در آزمون را ندارند.

ج) نحوه ثبت‌نام
1- ثبت ‌نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت آزمون به آدرس  Tadbir.iran-azmoon.ir انجام می پذیرد. اطلاعات مربوط به زمان ثبت نام، توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون به شرح زیر می باشد:

  • ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری: 29 مرداد تا 11 شهریور 1402
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون: 1 مهر تا 5 مهر 1402
  • برگزاری آزمون: 6 یا 7 مهر 1402

2- هزینه ثبت نام در این آزمون 1،000،000 ریال معادل یکصد هزار تومان می باشد که از طریق سایت ثبت نام و به صورت آنلاین پرداخت می گردد. لازم به ذکر است وجوه پرداختی تحت هیچ شرایطی قابل استرداد نخواهد بود و ثبت نام هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی نماید. داوطلبان پس از پرداخت مبلغ و اتمام مراحل ثبت نام، کد رهگیری دریافت می نمایند.
3- مکان و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت آزمون اعلام و با ارائه کد رهگیری ثبت‌ نام قابل پیگیری خواهد بود.
4- آزمون کتبی در پنج حوزه امتحانی واقع در شهرهای تهران، یاسوج، مشهد، تبریز و شیراز برگزار می شود. لازم به ذکر است در صورتی که تعداد داوطلبین متقاضی هرکدام از حوزه‌های مذکور به حد نصاب نرسد، آزمون کتبی در یکی از سایر حوزه‌های مذکور برگزار می‌شود. محل دقیق آزمون روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.  
5- پذیرش در مرحله کتبی به منزله قبولی نهایی نبوده، هیچ حقی برای داوطلبان ایجاد نمی کند و صرفاً مجوزی برای دعوت متقاضیان به سایر مراحل آزمون خواهد بود.
6- شرط معدل آخرین مقطع تحصیلی در آزمون کتبی لحاظ نمی گردد، اما در مرحله مصاحبه، یکی از معیارهای سنجش و مقایسه افراد خواهد بود.
7- نتایج آزمون پس از اتمام کلیه مراحل شامل آزمون کتبی، تست های هوش و شخصیت شناسی و مصاحبه تخصصی، با مراجعه به سایت ثبت نام برای کلیه داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود.

د) رشته‌های شغلی و شرایط احراز


ه) مواد و منابع آزمون
سؤالات آزمون شامل دو دفترچه عمومی و تخصصی شامل 60 سؤال عمومی و 50 سؤال تخصصی می باشد.
دفترچه عمومی:
1- معارف و اصول عقاید اسلامی 2- دانش روز 3- مهارت های کار با رایانه 4- زبان انگلیسی
دفترچه تخصصی:

برچسب های این مطلب

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone