آزمون نیمه متمرکز جذب نیروی انسانی 14 شرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، صبح پنج شنبه 29 مهر ماه 1400 توسط مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر برگزار شد. طی این آزمون، متقاضیان تصدی 44 عنوان شغلی در بیش از 60 پست خالی این شرکت ها به رقابت پرداختند. 

پس از انتشار فراخوان آزمون مهر ماه، بیش از 750 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این میان، 340 نفر با دارا بودن کلیه شرایط استخدام در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به آزمون کتبی فراخوانده شدند.

گروه توسعه اقتصادی تدبیر، بنیاد 15 خرداد، گروه دارویی برکت، گروه سرمایه گذاری تدبیر، گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر و شرکت های ایران دارو، البرز دارو، سبحان آنکولوژی، بیوسان فارمد، البرز بالک، سرمایه گذاری پردیس، سرمایه گذاری پویا، مدبر کشت توس و تولید نیروی برق آبادان، 14 مجموعه ای هستند که قبول شدگان نهایی پس از طی کلیه مراحل سنجش، در آن ها مشغول به کار خواهند شد.

طی روزهای آینده قبول شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کد های شغلی جهت انجام مصاحبه تخصصی و تست های پیش از استخدام، به مرکز ارزیابی گروه مشاوران تدبیر دعوت خواهند شد.

برچسب های این مطلب

نظرات مطلب

alt

اشکان

  • 1400/08/03

سلام نتایج رو از طریق سایت اعلام می کنید یا با افراد تماس گرفته می‌شود؟

alt

روابط عمومی گروه مشاوران تدبیر

  • 1400/08/08

با سلام؛ مصاحبه با قبول شدگان آزمون کتبی مهر ماه روزهای 6 و 7 آبان برگزار شد.

alt

شبنم

  • 1400/08/08

سلام نتایج مصاحبه چجوری اعلام میشه؟

alt

علی

  • 1400/08/08

سلام . جواب مصاحبه 6 و 7 آبان کی داده میشود ؟

alt

صادقی

  • 1400/08/08

سلام قبول شدگان مصاحبه تخصصی چطور اطلاع رسانی میشه

alt

اشکان

  • 1400/08/08

سلام این شرکت‌های تابعه ستاد اجرایی دولتی محسوب میشن یا خصوصی؟ نحوه قرار داده و وضعیت پرداخت چگونه است؟ ممنون میشم اگه جواب بدین.

alt

محمد

  • 1400/08/09

سلام جواب امتحان حضوری 7و8 آبان هم با تماس ابلاغ میشود یا در سایت درج میشود

alt

روابط عمومی گروه مشاوران تدبیر

  • 1400/08/09

با سلام؛ اسامی قبول شدگان نهایی یعنی افرادی که حد نصاب قبولی را در مجموع آزمون کتبی، تست های هوش و شخصیت و مصاحبه تخصصی کسب کرده اند حداکثر تا روز دوشنبه 10 آبان به شرکت های متقاضی نیرو ارسال میشه. اطلاع رسانی به قبول شدگان و دعوت از آن ها برای طی سایر مراحل، در روزهای آینده توسط شرکت ها انجام خواهد شد. عزیزانی که تا کنون برای مصاحبه حضوری دعوت نشده اند در مرحله آزمون کتبی مردود شده اند. افرادی که دعوت به مصاحبه شده اند نیز چنانچه در روزهای آینده از طرف شرکت ها تماسی با آنها گرفته نشود جزو قبول شدگان نهایی نبوده اند.

alt

اليكا

  • 1400/08/09

سلام و احترام ضمن عرض ادب و خسته نباشي خدمت عزيزان ببخشيد يه موضوعي در اين مصاحبه تخصصي مورد توجه واقع نشد و ان هم اين بود كه بيشتر افرادي كه سابقه كار داشتني و يا جايي مشغول به كار بودند و مي خواستند تجربه جديد كسب كنند و ارتقاء درجه در حقوق و مزايا داشته باشند مورد توجه مصاحبه گر ها بود اي كاش به افراد بي سابقه و نيازمند به كار در اين شرايط هم توجه مي شد . سپاس

نظرات شما


large desktopdesktoptabletphone